Smak Sak tar emot beställningar av livsmedel från beställaren (nedan ”kunden”). Vid lagd beställning ansvarar Smak Sak för att orderna behandlas. Smak Sak försöker alltid upptäcka och varna om eventuella driftstörningar, men ansvarar inte för eventuella tekniska problem.
Läs om hur vi hanterar dina personuppgifter i vår personuppgiftspolicy.
All personinformation som anges i beställningsformuläret ska vara korrekt och tillhöra den som beställer produkterna. Smak Sak ansvarar inte för produkter som beställts den dagen men ej har hämtats ut.
Smak Sak har som mål att alltid hålla sidan uppdaterad för eventuella förändringar i produktutbudet men vi reserverar oss för att vissa produkter kan vara slut i lager. Smak Sak ansvarar för att meddela kunden om detta och erbjuda ett alternativ. Smak Sak har det yttersta ansvaret för kvaliteten på sina produkter. Om kunden har klagomål på enstaka produkter ska kunden i första hand ta upp detta med Smak Sak så snart som möjligt.
Alla beställningar via hemsidan är bindande. Betalning ska ske i svenska kronor. Alla priser på Smak Saks hemsida är exklusive moms om inget annat anges. Momsen på livsmedel är 12 % vid avhämtning. Faktura och momsspecifikation erhålls från Smak Sak.
Vår avbokningspolicy för catering är följande: Vid avbokning mer än 14 dagar före evenemanget är där ingen uppkrävning. Vid avbokning 7-14 dagar före evenemanget kan vi uppkräva 50% av beloppet. Vid avbokning mindre än 7 dagar före evenemanget kan vi uppkräva hela beloppet. Vi förstår att det kan uppstå oväntade situationer, så kontakta oss så snart som möjligt om du behöver avboka eller göra ändringar i din beställning.
Vid beställning av livsmedel gäller ingen ångerrätt.
Smak Sak har rätt att ändra dessa villkor utan att i förväg få ditt godkännande. Smak Sak informerar om ändringen minst en vecka innan den träder i kraft. Informationen lämnas på webbplatsen.
Logistic & Food Malmö AB, org nr 559245-5355, kan du kontakta på Smak-sak.se. Vi följer Allmänna reklamationsnämndens rekommendationer